مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-23سياسي

ارتقای دانش در شرایط تحریم امری ضروری است


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد شرکت ایران ترانسفو در توسعه محصول و تولید و اشتغال مصداق بارز ابراز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد شرکت در ارتباط تصویری با این مجموعه صنعتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ایران ترانسفو عزت الله اکبری تالارپشتی در دیدار با مدیران گروه برای هم اندیشی رفع مشکلات در تبیین عملکرد شرکت ایران ترانسفو در شرایط تحریم و کرونا، اظهار کرد: اعتقاد دارم اگر در همه حوزه ها در کشور به افراد اجازه تولید دهیم دیگر تحریم معنایی نخواهد داشت و تحریم ها را زیر پا خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: ایران ترانسفو شرکتی برند و دارای مجموعه و تیمی منسجم، مدیریت خوب با دید و بینشی وسیع و آینده نگر است و عملکرد خوب شرکت در توسعه محصول و تولید و اشتغال را نتیجه این وضعیت قلمداد کرد که مصداق بارز آن ابراز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد شرکت در ارتباط تصویری معظم له با این مجموعه صنعتی در سال 99 است.

این نماینده مجلس، فرمایشات راهبردی و مدبرانه مقام معظم رهبری را رمز پایداری و مقاومت و استقلال کشور در شرایط بحران دانست و اشاره کرد: دولت سیزدهم و شخص آقای رییس جمهور مشتاق خدمت به مردم و کشور است و همراهی سه قوه تحت امر رهبری عزیز را بهترین فرصت توسعه و تعالی کشور عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای دانش در شرایط تحریم امری ضروری است

ارتقای دانش در شرایط تحریم امری ضروری است