مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-23فرهنگي

داوران پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی معرفی شدند


دبیر پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی، هیأت داوران بخش مسابقه این جشنواره را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدصادق کوچک زاده گفت: حسین مسافرآستانه، فرهاد قائمیان و عباس ملازینلی داوری آثار راه یافته به مرحله نهایی پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی را بر عهده دارند.

وی افزود: هیأت انتخاب آثار از مجموع 116 اثر ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره، 14 نمایش را برای حضور در مرحله رقابتی انتخاب و معرفی کرد که این آثار طی سه روز برگزاری جشنواره در مناطق مختلف شهر یزد اجرا و توسط هیأت داوران بررسی می شود.

دبیر جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی ادامه داد: آثار راه یافته به بخش رقابتی در محیط های عمومی و اجتماعی همچون پارک باغ ملی، گذر فرهنگ و هنر، میدان امیرچخماق، خیابان مسجد جامع، پارک آزادگان و همچنین در جوار گلزار شهدای یزد برای عموم شهروندان به نمایش در می آید.

گزیده سوابق اعضای هیأت داوران جشنواره به این ترتیب است: حسین مسافر آستانه؛ متولد 1339 در آستانه اشرفیه استان گیلان، بازیگر، کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه است.

وی فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی، بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی معرفی شدند

داوران پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی معرفی شدند