مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-23فرهنگي

اهالی قلم درباره تصاویرشان روی بیلبوردهای شهر چه گفتند؟


واکنش برخی اهالی قلم که همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، تصاویرشان روی بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر به نمایش گذاشته شد، در نوع خود جالب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، تصاویر 600 نویسنده و کتاب هایشان روی بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر چاپ و به نمایش گذاشته شده است.

این موضوع نظرات بسیاری را برای شهروندان تهرانی و اهالی قلم در بر داشت که در ادامه نظر برخی از نویسندگانی که تصاویرشان در سطح شهر منتشر شده بیان می شود.

  * ضرابی زاده: دوستانم در تهران از تصاویرم روی بیلبوردها عکس ارسال می کردند بهناز ضرابی زاده، نویسنده کتاب ساجی درباره نمایش تصویر خود و کتاب هایش روی بیلبوردهای تبلیغاتی اظهار داشت: معتقدم یک شهر فقط جنبه اقتصادی و تجاری ندارد و جنبه های فرهنگی، دینی و اجتماعی نیز باید برجسته و مورد توجه مسئولان باشد.

در واقع یک شهر از تمام جوانب باید برای شهروندان فعال و نمود بیرونی داشته باشد.

  وی افزود: همیشه عادت کرده ایم که روی این بیلبوردها تبلیغات اقتصادی ببینیم، اما وقتی کار به حوزه فرهنگ و به تصویر کشیدن فعالیت های فرهنگی می رسد، متوجه می شویم که افراد دغدغه مند و علاقه مند توانسته اند کاری بکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی قلم درباره تصاویرشان روی بیلبوردهای شهر چه گفتند؟

اهالی قلم درباره تصاویرشان روی بیلبوردهای شهر چه گفتند؟