مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-23سياسي

تاثیر مداحان در دفاع مقدس همانند نقش یک لشکر بود


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مداحان نقش بی بدیلی در طول هشت سال دفاع مقدس و تعلیم و تربیت جوانان داشتند و تاثیرگذاری آنان مانند یک لشکر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پیش ازظهر امروز آیین بزرگداشت پنجمین سالگرد درگذشت سلطان الذاکرین استاد سلیم موذن زاده با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهردار اردبیل و جمعی از مداحان اهل بیت و شهروندان بر سر مزار آن مرحوم برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم با بیان این که اردبیل به عنوان پایتخت حسینیت و دارلارشاد، کارنامه درخشانی در عشق و ارادت نسبت به اهل بیت(ع) داشته و سرزمین گنجینه هایی چون مقدس اردبیلی، آیت الله مروج، آیت الله مشکینی و موذن زاده ها است، اظهار کرد: شهیدان والامقامی چون برزگرها و یسری ها و بنی هاشم ها، تعلیم و تربیت یافته منبر مداحانی چون موذن زاده ها هستند و نباید از نقش موثر مداحان در هشت سال دفاع مقدس غافل شد.

سردار محمدی اصل با اشاره به هشت سال دفاع جانانه جوانان این مرز و بوم را ثمره عطف قلب های آنان با شهدای کربلا دانست و عنوان کرد: اثرگذاری و تاثیر موثر مداحان در هشت سال جنگ تحمیلی کمتر از یک لشکر نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مداحان در دفاع مقدس همانند نقش یک لشکر بود

تاثیر مداحان در دفاع مقدس همانند نقش یک لشکر بود