مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-23سياسي

ارتقا تفکر بسیجی در جامعه ضرورت دارد


در فرهنگ و تفکر بسیجی کار نشد ندارد و با این تفکر  همراه با مدیریت هر کاری قابل حل شدن است که در همین رابطه ارتقا این تفکر در جامعه ضرورت دارد.

- ایسنا/همدان امام جمعه شهر اسدآباد گفت:در فرهنگ و تفکر بسیجی کار نشد ندارد و با این تفکر  همراه با مدیریت هر کاری قابل حل شدن است که در همین رابطه ارتقا این تفکر در جامعه ضرورت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه در هر مقامی تفکر بسیجی و جهادگرانه نیاز است ،اظهار کرد: خستگی ناپذیری برای آرمان ها و مملکت، رفع مشکلات مردم، برنامه ریزی در کار، خدمت صادقانه، دل سوزاندن برای مردم ،آماده به کار بودن،اخلاص در کار ،خوشرویی با مردم از جمله ویژگی ها در تفکر بسیجی بوده که ارتقا و ظهور این تفکر در جامعه در ارتقا فرهنگ عمومی از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و انقلاب دل ها را متحول کرده است ،افزود: مسئولان با تفکر بسیجی همواره خود را باید نوکر مردم بدانند و به این نوکری افتخار کنند.

حسینی مجد با بیان اینکه شهید همت ها، باکری ها و حاج حسین همدانی ها نمونه هایی از یک بسیجی بودند که باید همواره این شهیدان بسیجی الگو جامعه در ارتقا تفکر بسیجی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا تفکر بسیجی در جامعه ضرورت دارد

ارتقا تفکر بسیجی در جامعه ضرورت دارد