مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-23سياسي

دستور رییس کل دادگستری کرمان برای رسیدگی به پروژه مسکن معلولان


متقاضیان مسکن مهر 192 واحدی شهرک مطهری وضعیت خاصی دارند و باید راهکاری اندیشیده شود که با توجه به شرایط آنها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد امروز در شورای حفظ حقوق بیت المال اظهار داشت: بررسی پروژه مسکن مهر 192 واحدی شهرک مطهری مربوط به معلولان تحت حمایت بهزیستی نشان می دهد که با وجود پیگیری های این افراد، تاکنون نتیجه مناسبی حاصل نشده است.

وی یادآور شد: اراده همه نهادها این است که با رفع خلأ های موجود زمینه ادامه این پروژه فراهم شود، زیرا متقاضیان مسکن مهر 192 واحدی شهرک مطهری وضعیت خاصی دارند و باید راهکاری اندیشیده شود که با توجه به شرایط آنها، پروژه به شکلی مدیریت شود که این افراد در آینده نزدیک صاحب خانه شوند.

رییس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد: بحث زمان در پروژه های اقتصادی و عمرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به عنوان دستگاه قضایی و حامی حقوق افراد از دستگاه ها به منظور رفع مشکلات اجرای پروژه 192 واحدی شهرک مطهری پشتیبانی و کمک می کنیم.

موحد با بیان این مطلب که در این پروژه باید ظرف مدت یک هفته تکلیف پیمانکار روشن شود، ابراز داشت: پروژه نباید معطل اختلافات باشد و اختلاف به داوری و یا سیستم قضایی ارجاع شود تا حکم برای آن صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری کرمان برای رسیدگی به پروژه مسکن معلولان

دستور رییس کل دادگستری کرمان برای رسیدگی به پروژه مسکن معلولان