مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-23سياسي

روحانی در طرح محله اسلامی میدان دار است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار کرد: روحانی در طرح محله اسلامی میدان دار است و به حل مشکلات محله و تبلیغ خواهد پرداخت.

- زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار کرد: روحانی در طرح محله اسلامی میدان دار است و به حل مشکلات محله و تبلیغ خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن بیگدلی ظهر سه شنبه در مراسم روز قشر بسیج طلاب و روحانیون و تجلیل از روحانیون رزمنده با اشاره به اینکه در پایگاه های مقاومت، حضور طلاب سرنوشت ساز بوده و طرح صالحین بدون روحانیت معنا ندارد، گفت: روحانیت با تزریق معنویت، سختی های جنگ را آسان می کردند.

وی از رونمایی طرح محله اسلامی خبر داد و با بیان اینکه روحانی در طرح محله اسلامی میدان دار است، خاطرنشان کرد: روحانی با میانداری در این طرح به حل مشکلات محله و تبلیغ خواهد پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان همچنین به اجتماع 1200 نفری طلاب و روحانیون در راستای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان اشاره و یادآور شد: اگر روحانیون دست به دست هم دهند، می توانیم کارهای بزرگی را در کشور و در راستای رفع مشکلات مردم انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی در طرح محله اسلامی میدان دار است

روحانی در طرح محله اسلامی میدان دار است