مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-23اقتصادي

پارک بانوان نهاوند کلنگ زنی شد


پروژه پارک بانوان نهاوند با اعتبار پنج میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار نهاوند روز سه شنبه 2 آذر در آیین آغاز این پروژه ، اظهار کرد: خلاء فضای تفریحی و فرهنگی که خاص بانوان باشد در شهر نهاوند دیده می شد و این پروژه مطالبه چندین ساله بانوان این شهرستان است.

مجید یوسفی نوید افزود: این پروژه با عنوان بوستان بانوان نرگس در چهارهزار مترمربع مساحت، با پنج میلیارد تومان اعتبار و در فضایی دارای حصار و نظر گرفتن شرایطی برای بازی کودکان احداث می شود.

وی با بیان این که این پروژه با پیش بینی یک ساله احداث خواهد شد، تاکید کرد: ️این بوستان دارای فضای ورودی پارک و آب نما، زمین والیبال و بسکتبال، آلاچیق و مسیر پیاده راه، فضای بازی کودکان، نورپردازی و غیره است.

یوسفی نوید یادآور شد: در حال حاضر پروژه باغ بادام نهاوند در 13هزار مترمربع با ماشین آلات شهرداری در حال اجرا است و تاکنون حداقل دومیلیارد تومان در اجرای این پروژه صرفه جویی شده است.

شهردار نهاوند خاطرنشان کرد: پروژه ️پارک صخره ای دو خواهران نیز با اعتبار استانی در حال اجرا بوده و مرحله دوم قرارداد نیز اجرایی شده و تا شش هکتار درحال گسترش است.

یوسفی نوید در خاتمه تصریح کرد: خوشبختانه با حل مشکلات کارخانه آسفالت و کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند ️تمام آسفالت مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک بانوان نهاوند کلنگ زنی شد

پارک بانوان نهاوند کلنگ زنی شد