مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-23بين الملل

غرب آفریقا رکورددار کودک سربازان


صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف)، 5 سال است که این منطقه شاهد درگیری های فزاینده ای بوده است که طی آن 21 هزار کودک توسط نیروهای دولتی و مسلح به کار گرفته می شوند.

- صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف)، 5 سال است که این منطقه شاهد درگیری های فزاینده ای بوده است که طی آن 21 هزار کودک توسط نیروهای دولتی و مسلح به کار گرفته می شوند.

گزارشی که امروز (سه شنبه) یونیسف منتشر کرد، نشان می دهد که بیشتر افرادی که از سوی گروه های مسلح در جهان به کار گرفته می شوند، کودکانی از غرب و مرکز آفریقا هستند و این کودکان عمدتا قربانی خشونت جنسی نیز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، براساس گزارش صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف)، 5 سال است که این منطقه شاهد درگیری های فزاینده ای بوده است که طی آن 21 هزار کودک توسط نیروهای دولتی و مسلح به کار گرفته می شوند.

علاوه بر این، از سال 2016، بیش از 2200 کودک در این منطقه از قربانیان خشونت جنسی هستند.

همچنین، بیش از 3500 کودک در این منطقه ربوده می شوند که این رقم باعث شده که منطقه غرب و مرکز آفریقا در رتبه دوم آدم ربایی در جهان قرار بگیرد.

ماریه-پیر پویر، رییس محلی یونیسف در غرب و مرکز آفریقا به خبرنگاران آسوشیتدپرس گفت: این آمار و ارقام برای نسل فعلی و نسل بعدی کودکان به شدت نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب آفریقا رکورددار کودک سربازان

غرب آفریقا رکورددار کودک سربازان