مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-23ورزشي

دیدار رییس فدراسیون شمشیربازی عراق با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک


رییس فدراسیون شمشیر بازی و 5 گانه و عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک عراق با حضور در کمیته ملی المپیک با رییس ، نائب رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار وگفت و گو کرد .

- جی پلاس، این دیدار با حضور صالحی امیری رییس ، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل و دکترفضل اله باقرزاده نائب رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون شمشیربازی کشورمان و زیاد حسن جاسم سلیم رییس فدراسیون شمشیربازی و 5 گانه عراق و عضو سابق هیات اجرایی این کشور در محل کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد .

صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ، ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به رییس فدراسیون شمشیربازی عراق اظهار داشت : ما با کشور عراق اشتراکات بسیاری داریم و این کشور و مردمانش را برادر و دوست خود می دانیم و آمادگی داریم همکاریهای دوجانبه در عرصه های ورزشی به خصوص رشته شمشیربازی که کشور ایران در این رشته توفیقات بسیاری داشته را توسعه دهیم .

سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه با اشاره به قدرت شمشیربازی ایران در منطقه ، آسیا و جهان اظهار داشت اگر در المپیک توکیو کم شانسی نمی اوردیم مدال را بدست آورده بودیم .

کشور ایران و عراق اشتراکات بسیاری دارند ، مردم عراق دوست و برادر ما هستند وامیدواریم با مضای تفاهم نامه امروز شاهد اتفاقات خوبی در ورزش شمشیربازی در هر دو ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس فدراسیون شمشیربازی عراق با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک

دیدار رییس فدراسیون شمشیربازی عراق با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک