مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-23سياسي

وظیفه طلبه های بسیجی دفاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: وظیفه طلبه های بسیجی دفاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی است.

- ، حجت الاسلام موسی پولادی ظهر سه شنبه به مناسبت هفته بسیج در همایش اساتید، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون بسیجی هرمزگان بیان داشت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب دفاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی را وظیفه یک طلبه بسیجی و علما و روحانیان می دانستد که بایستی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در چهله دوم انقلاب دفترچه ای دائم در جیب و دست طلبه باشد که در تمام منابر و مجالس از آن سخن بگوید.

حجت الاسلام پولادی افزود: در چهله دوم انقلاب اسلامی که بسیار حساس تر از قبل است این وظیفه ما مهم تر خواهد بود اما مدتی است که دست های پشت پرده تلاش می کنند که حوزه های علمیه دچار سکولاریسم کنند یعنی اینکه دشمن با نفوذی که دارد و با کارهایی که انجام می دهد مدارس علمیه ما را در دفاع از انقلاب اسلامی بی خیال و بی تفاوت کند.

وی بیان داشت: امروز اگر منبری به نام امام حسین (ع) برپا می شود اما از انقلاب اسلامی و ارزش ها و اصول آن دفاع نشود، این منبر ارزش چندانی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: قیام امام حسین (ع) میسر را فراهم کرد که امروز پرچم توحید در تاریخ انقلاب اسلامی به دست نائب امام زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه طلبه های بسیجی دفاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی است

وظیفه طلبه های بسیجی دفاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی است