مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-23سياسي

نامه سرگشاده جمعی از زنان حقوقدان و اساتید انقلابی به رییس مجلس


کانون فرهنگی حقوقی تکریم زن و خانواده طی نامه سرگشاده ای به رییس مجلس شورای اسلامی مراتب اعتراض و انتقاد خود را نسبت به سخنان اخیر نماینده مجلس در مورد ضرورت چندهمسری را اعلام کرد.

- جمعی از زنان حقوقدان و اساتید دانشگاه در نامه ای سرگشاده به رییس مجلس شورای اسلامی، مراتب اعتراض و انتقاد خود را نسبت به سخنان اخیر نماینده مجلس در مورد ضرورت چندهمسری را اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، متن این نامه بدین شرح است:خدمت ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر قالیباف با تقدیم سلام و تحیت،احتراما به عرض می رساند همان طور که مستحضرید، کشور در حال حاضر در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی در موقعیت حساس و خطیری بسر می برد و لازمه گذر از این شرایط، قطعا گرد آمدن توانمندی همه نیروهای دلسوز، متعهد و انقلابی است تا بتوان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران روزهایی بهتر و موقعیتی مناسب تر را رقم زد.

در این وضعیت بدیهی است مجلس شورای اسلامی به لحاظ جایگاه رسمی و تعیین کننده ای که در ساختار اداره کشور دارد، بنا بر فرمایش معمار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) مجلس باید در راس امور باشد و از این رو لازم است در تدارک و بسترسازی مناسب برای رسیدن به شرایط بهینه که ملت بزرگ و شهیدپرور این مرز و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده جمعی از زنان حقوقدان و اساتید انقلابی به رییس مجلس

نامه سرگشاده جمعی از زنان حقوقدان و اساتید انقلابی به رییس مجلس