مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:052021-11-23سياسي

اقامه نماز عامل پایداری و هویت بخشی جامعه/جوانان جامعه هدف باشد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نجات جامعه از آسیب های اجتماعی را مرهون ترویج فرهنگ نماز عنوان کرد و گفت: - اردبیل-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نجات جامعه از آسیب های اجتماعی را مرهون ترویج فرهنگ نماز عنوان کرد و گفت: اقامه نماز عامل مؤثر در هویت بخشی به جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام میثم فیاضی ظهر سه شنبه در اولین همایش استانی نماز، حیات جامعه و ارزش و منزلت اجتماعی را در گرو پرداختن به فرهنگ نماز و ترویج آن در جامعه و خانواده دانست و اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن جامعه ای را که به نماز بی اعتنا است مورد مذمت و سرزنش قرار داده و در حقیقت جامعه بی نماز به مثابه جهنم برای مردم است.

وی ارتقای معنویت و اعتلای فرهنگ دینی در جامعه را از آثار و برکات نماز عنوان کرد و گفت: اقامه نماز باعث پدید آمدن نسل پاک و طاهر در خانواده ها و به تبع آن در جامعه است و اگر چنین نباشد جامعه به سمت تباهی و فساد پیش می رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اولین وظیفه اولیا و صالحان در زمین را اقامه نماز برشمرد و گفت: حضرت امام حسین (ع) برای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و به جهانیان ثبات کرد که ارزش احیای دین اسلام بالاتر از جان و مال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز عامل پایداری و هویت بخشی جامعه/جوانان جامعه هدف باشد

اقامه نماز عامل پایداری و هویت بخشی جامعه/جوانان جامعه هدف باشد