مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:102021-11-23سياسي

9 دی پیوند عمیق مردم با ولایت را نشان داد


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: خلق حماسه ماندگار 9 دی در سال 88 محصول اعتقاد راسخ ملت بزرگ ایران به ارزش های ناب اسلام و انقلاب است.

- حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در نشست اعضای ستاد 9 دی، اظهار کرد: این حرکت ماندگار و تاریخی نشان دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت بوده و یک روز به یادماندنی و فراموش ناشدنی را به ثبت رساند.

وی ادامه داد: بر این اساس ، معرفی ابعاد ، آثار و پیامدهای حماسه 9دی که در تقویم رسمی کشور بعنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به ثبت رسیده و نیازمند تبیین و تشریح بیشتر برای جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در پیروزی های بیش از چهل سال سپری شده از حیات پربرکت انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه از عوامل بی بدیل موفقیت و سربلندی کنونی نظام در عرصه های مختلف بوده که باید این سرمایه عظیم حفظ شود.

چراغی پور افزود: نکوداشت وقایع مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و استمرار این امر با توجه به شرایط حساس ایران اسلامی در جهان که در کانون توجه قرار دارد ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی پیوند عمیق مردم با ولایت را نشان داد

9 دی پیوند عمیق مردم با ولایت را نشان داد