مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-23ورزشي

میقات صالحین در مصلاهای نماز جمعه استان زنجان برگزار می شود


مسؤول معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: حلقه های صالحین بسیج در برنامه ای تحت عنوان «میقات صالحین» به مناسبت هفته بسیج با حضور 6 هزار نفر از بسیجیان روز جمعه (5 آذر) در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان حضور می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموریت مرکز تعلیم و تربیت بسیج، تربیت آحاد بسیجیان و رشد و ارتقای آن ها در عرصه های معرفتی، بصیرتی و تربیتی است.

مسؤول معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان مباحث علمی، اعتقادی، معرفتی و مسائل اخلاقی را چهارچوب فعالیت های شبکه تربیتی بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: حلقه های تربیتی بسیج از سال های گذشته تشکیل شده و رویکرد جدید این حلقه ها گسترش بحث تربیت و حضور پُررنگ در عرصه های خدمت رسانی به جامعه است.

وی با اشاره به هفته مبارک بسیج و مغتنم شمردن این مناسبت پُرخیر و برکت افزود: برنامه هایی از قبیل مسابقات ورزشی، کتابخوانی، قرآنی، پُررنگ کردن فعالیت ها در فضای مجازی، حضور در مزار شهدا و خاطره گویی در مورد شهدا، جلسات بحث و گفتمان در مورد فلسفه تشکیل بسیج و نشست های سیاسی و بصیرت افزایی و ده ها عنوان برنامه دیگر به مناسبت این هفته اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقات صالحین در مصلاهای نماز جمعه استان زنجان برگزار می شود

میقات صالحین در مصلاهای نماز جمعه استان زنجان برگزار می شود