مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-23سياسي

استکبارستیزی و مبارزه با تحجرگرایی از ویژگی های بارز بسیج است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ویژگی اصلی فرد بسیجی این است که همیشه در خط اسلام ناب محمدی باشد زیرا اسلام ناب محمدی از خرافات و تنگ نظری ها دور است و معنوی گرا و کارگشاست.

- ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در همایش علما و روحانیون بسیجی استان کردستان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) برای یک فرد بسیجی پنج ویژگی بارز را متصور شده اند که اولین ویژگی این است که همیشه در خط اسلام ناب محمدی باشد زیرا اسلام ناب محمدی از خرافات و تنگ نظری ها دور است و معنوی گرا و کارگشاست.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی های بسیجی روحیه و عملکرد استکبارستیزی اوست و هرگز در مقابل مستکبرین آرام نخواهد نشست و در مقابل، مستکبر هم نمی تواند به هیچ وجه بسیجی را از راه و منشی که در پیش گرفته است، منحرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: از دیدگاه امام راحل بسیجی واقعی با پول پرستی و اشرافی گری و ثروت اندوزی هرگز سازگار نیست، بسیجی واقعی به دنبال امکانات و رفاه خود نیست و اولویت او رفاه و امکانات برای کل جامعه است.

وی به چهارمین ویژگی بسیجی از نگاه امام راحل اشاره کرد و گفت: چهارمین ویژگی یک بسیجی، مبارزه با تحجرگرایی است چرا که در قرن بیست و یکم عملاً دیده می شود که بر سر یک موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی و مبارزه با تحجرگرایی از ویژگی های بارز بسیج است

استکبارستیزی و مبارزه با تحجرگرایی از ویژگی های بارز بسیج است