مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-23بين الملل

آمریکا برنامه ای برای اعمال محدودیت های کرونایی ندارد


یکی از مقامات آمریکا روز گذشته (دوشنبه) با توجه به افزایش مبتلایان کرونا طی هفته های اخیر در این کشور تاکید کرد که ایالات متحده اکنون برنامه ای برای اعمال محدودیت های کرونایی و تعطیلی مشاغل با هدف کاهش شیوع کووید ندارد و بر راهکارهای دیگری برای این منظور تکیه خواهد کرد.

- یکی از مقامات آمریکا روز گذشته (دوشنبه) با توجه به افزایش مبتلایان کرونا طی هفته های اخیر در این کشور تاکید کرد که ایالات متحده اکنون برنامه ای برای اعمال محدودیت های کرونایی و تعطیلی مشاغل با هدف کاهش شیوع کووید ندارد و بر راهکارهای دیگری برای این منظور تکیه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مقام مسوول در ایالات متحده در نشستی گفت: آمریکا در مسیر اعمال محدودیت های کرونایی حرکت نمی کند و به منظور مهار شیوع بیماری کووید19 بر واکسیناسیون گسترده، واکسینه کردن کودکان و تزریق دُزهای یادآور تکیه خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: از روز جمعه تمامی بزرگسالان در این کشور واجد شرایط دریافت دز یادآور واکسن کرونا هستند و از آن زمان سه میلیون آمریکایی این دز را دریافت کرده اند.

در حال حاضر اروپا نیز بار دیگر به کانون جهانی همه گیری کووید19 تبدیل شده است به طوری که اتریش مجددا محدودیت های کرونایی سراسری را برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری اعمال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برنامه ای برای اعمال محدودیت های کرونایی ندارد

آمریکا برنامه ای برای اعمال محدودیت های کرونایی ندارد