مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-23سياسي

تردد کامیون های ایرانی و گرجستانی از سر گرفته می شود


دهمین دور نشست کمیسیون مشترک جاده ای ایران و گرجستان با حضور نمایندگان سازمان های حمل ونقل جاده ای و تشکل های صنفی طرفین، در تفلیس برگزار شد.

- به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، دهمین دور نشست کمیسیون مشترک جاده ای ایران و گرجستان روزهای پنجشنبه و جمعه 27 و 28 آبان با میزبانی آژانس حمل ونقل زمینی گرجستان، با شرکت نمایندگان سازمان های حمل ونقل جاده ای و تشکل های صنفی طرفین، در تفلیس برگزار شد.

در این نشست طرفین در خصوص توسعه مناسبات حمل ونقل دو جانبه در حوزه کالا، از سرگیری حمل و نقل بین المللی مسافر بین دو کشور، احیا و تعمیق ترانزیت منطقه ای و حمایت از عضویت در کنوانسیون های بین المللی حمل و نقلی به تبادل نظر پرداختند.

جواد هدایتی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی با ارزیابی نشست های دو روزه، برگزاری نشست های مشترک حمل ونقلی و تجاری به منظور رفع مشکلات، ابهامات عملیاتی طرفین و موانع بهره برداری حداکثری از قابلیت های دوجانبه را حائز اهمیت دانست.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت تقویت راهگذرهای فراگیر جهت تسهیل تردد جاده ای محموله ها و حمایت از فضای رقابت با شقوق متنوع حمل ونقلی لزوم استفاده از فرصت های مطلوب همکاری را دوچندان ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد کامیون های ایرانی و گرجستانی از سر گرفته می شود

تردد کامیون های ایرانی و گرجستانی از سر گرفته می شود