مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-23اقتصادي

مازندرانی ها 1500 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند


مردم نوعدوست استان از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 520 میلیارد ریال در قالب کمک مومنانه به نیازمندان اهداء و کمک کردند.

- ، سردار سیاوش مسلمی عصر سه شنبه در حاشیه آیین نهضت کمک های مومنانه با بیان اینکه در سال جاری 152 میلیارد تومان در قالب کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع شد، گفت: امروز نیز 12 هزار بسته معیشتی و دو هزار بسته نوشت افزاری توزیع شده است.

وی با اظهار اینکه برای بسته های معیشتی در سال جاری 86 میلیارد تومان صرف شد، گفت: امروز نیز برای بسته های معیشتی شش میلیارد تومان و برای نوشت افزارها 500 میلیون تومان صرف شده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه امسال 783 سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع شد، ارزش آن را 230 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: هزینه این جهیزیه ها از سوی خیران، مردم و پایگاه های مقاومت تأمین شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به طرح های هفته بسیج، اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان را از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: این برنامه فردا در مصلی های استان برگزار می شود.

وی اجرای دو هزار و 400 پروژه محرومیت زدایی را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: در هفته بسیج 9 هزار ویژه برنامه اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندرانی ها 1500 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

مازندرانی ها 1500 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند