مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-23سياسي

بسیج یک حرکت فرهنگی و جمعی برای بقای نظام جهان است


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: بسیج یک حرکت فرهنگی و جمعی برای بقای نظام جهان است، بسیج تبلور شور انقلابی با شور معنویت برای ساخت نظام عدالت محور کشور است.

- سردار سیدصادق حسینی امروز (2آذر) در دیدار فرمانده، معاونین و رؤسای هیئت های اندیشه ورز سپاه بیت المقدس که به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: به گفته حضرت امام خامنه ای فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت استقلال، آزادی و اسیر خواسته های حقیر نشدن است.

وی عنوان کرد: بسیج یک حرکت جمعی، فرهنگی و نظامی مردمی است برای استقرار و بقای مردمی ترین نظام جهان است؛ بسیج تبلور شور انقلابی با شور معنویت برای ساخت نظام عدالت محور کشور است.

سردار حسینی در خصوص فداکاری های بسیج اظهار کرد: فداکاری های بسیج ایثار و شهامت، شهادت و قدرت معنوی این نیروی الهی عظیم بی بدیل و مثال زدنی است.

وی با اشاره به هفته بسیج افزود: سپاه برای تقویت بعد معنوی و ساخت درونی و استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی و پیش برندگی و پیشبرد اهداف انقلاب، به فرمان حضرت امام هیئت های اندیشه ورزی تشکیل شد که یک ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی است.

سردار حسینی عنوان کرد: امیدواریم این دولت انقلابی جدید از ظرفیت و پتانسیل بسیج از منظر مشورت و کمک به دولتمردان و مدیران استان و از منظر دیگر از ظرفیت های خود بسیج و نقطه نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج یک حرکت فرهنگی و جمعی برای بقای نظام جهان است

بسیج یک حرکت فرهنگی و جمعی برای بقای نظام جهان است