مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-23پزشكي

12 توصیه مهم برای پیشگیری از مسمویت و مرگ خاموش با گاز مونوکسیدکربن


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، 12 توصیه مهم انجمن جامعه ایمن در شروع فصل سرما برای خانواده ها در پیشگیری از حوادث مسمومیت و مرگ خاموش با گاز مونوکسیدکربن را اعلام کرد.

- ایسنا/کردستان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، 12 توصیه مهم "انجمن جامعه ایمن" در شروع فصل سرما برای خانواده ها در پیشگیری از حوادث مسمومیت و مرگ خاموش با گاز مونوکسیدکربن را اعلام کرد.

بهروز اخوان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل سرما، استفاده از وسایل گرمایشی افزایش پیدا می کند و با وجود محل نصب و استفاده بسیاری از آنها ناایمن است.

وی افزود: با تشدید سرما روزنه های ورود هوای تازه مسدود می شوند و در نتیجه با استفاده ناایمن از وسایل گازسوز، متاسفانه هر روز آژیر خودرو های آتش نشانی و اورژانس برای چند حادثه تلخ دیگر شنیده می شود و روزی ده ها و بعضا صدها حادثه، مسمومیت و چند نفر فوتی ثبت می شود.

این مقام مسئول با اشاره به 12 توصیه مهم انجمن جامعه ایمن به خانواده ها در شروع فصل سرما برای پیشگیری از حوادث مسمومیت و مرگ خاموش با گاز مونوکسیدکربن گفت: رعایت چند نکته ایمنی قبل و حین استفاده از وسایل گاز سوز، می تواند از بروز بسیاری از حوادث تلخ و مرگبار جلوگیری کرده و درنتیجه به سلامت و حفظ جان خانواده ها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 توصیه مهم برای پیشگیری از مسمویت و مرگ خاموش با گاز مونوکسیدکربن

12 توصیه مهم برای پیشگیری از مسمویت و مرگ خاموش با گاز مونوکسیدکربن