مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:152021-11-23سياسي

علما و روحانیون نقش سازنده ای در تقویت فرهنگ اسلامی دارند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: علما و روحانیون بیان کننده و مروج معارف دینی هستند و نقش سازنده ای در تقویت فرهنگ اسلامی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در همایش تجلیل از روحانیون بسیجی که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: مسجد و ائمه جماعت و روحانیون، اساس فرهنگ جامعه ما هستند.

وی گفت: علما و روحانیون بیان کننده و مروج معارف دینی هستند و نقش سازنده ای در تقویت فرهنگ اسلامی دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: علما و روحانیون در ترویج و تبیین محله اسلامی که با مسئولیت امامان جماعت هر مسجد و محله اداره می شود، تلاش کنند.

وی افزود: تقویت پایگاه های بسیج برای استقبال بیشتر، تحلیل و تبیین مسائل روز و روشنگری و بیان آسیب های موجود در جامعه از سوی ائمه جمعه و جماعت از اهمیت زیادی برخوردار است قطعا پیام امامان جمعه و جماعت هر مسجد برای مردم اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مردم به شما روحانیون اعتماد دارند، افزود: انقلاب به تک تک شما عزیزان که همواره در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب در جبهه مقابله با دشمنان استوار ایستاده اید، احتیاج دارد.

سردار حسینی اضافه کرد: روحانیون نقش تاثیرگذار در خنثی کردن توطئه های دشمنان در جنگ نرم دارند که اعتقادات و باورهای جامعه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما و روحانیون نقش سازنده ای در تقویت فرهنگ اسلامی دارند

علما و روحانیون نقش سازنده ای در تقویت فرهنگ اسلامی دارند