مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:302021-11-23فرهنگي

دلیل ریدلی اسکات برای شکست فیلمش در گیشه؛ نسل جوان گوشی به دست


«ریدلی اسکات» همچنان از فیلمش دفاع کرده و دلیل این شکست را نسل جوانی معرفی کرد که با گوشی های تلفن همراه بزرگ شده اند و این جوانان چیزی یاد نمی گیرند، - دلیل ریدلی اسکات برای شکست فیلمش در گیشه؛ نسل جوان گوشی به دست ریدلی اسکات همچنان از فیلمش دفاع کرده و دلیل این شکست را نسل جوانی معرفی کرد که با گوشی های تلفن همراه بزرگ شده اند و این جوانان چیزی یاد نمی گیرند، مگر این که از طریق گوشی همراهشان باشد.

فیلم جدید آخرین دوئل ساخته ریدلی اسکات با فروش 27 میلیون دلاری تاکنون با شکستس بزرگ در گیشه رو به رو شده اما کارگردان فیلم دلیلی جالب برای شکست فیلمش در گیشه اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین دوئل جدیدترین ساخته ریدلی اسکات که با بازی مت دیمون ، آدام درایور ، جودی کومر و بن افلک همراه شده، گرچه مورد تحسین منتقدین قرار گرفته اما تاکنون در گیشه عملکرد ناامیدکننده ای داشته و تنها 27 میلیون دلار فروش داشته درحالی که ساخت این درام حماسی بیش از 100 میلیون دلار هزینه در بر داشته است.

با وجود شکست آخرین دوئل در گیشه اما ریدلی اسکات همچنان از فیلمش دفاع کرده و دلیل این شکست را نسل جوانی معرفی کرد که با گوشی های تلفن همراه بزرگ شده اند و این جوانان چیزی یاد نمی گیرند، مگر این که از طریق گوشی همراهشان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل ریدلی اسکات برای شکست فیلمش در گیشه؛ نسل جوان گوشی به دست

دلیل ریدلی اسکات برای شکست فیلمش در گیشه؛ نسل جوان گوشی به دست