مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:402021-11-23سياسي

پرونده املاک تملیکی بلاتکلیف در همدان نداریم


در حوزه املاک تملیکی پرونده ای بلاتکلیف و رهاشده نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز رییس کل دادگستری همدان و دادستان به همراه تنی چند از مدیران استانی از انبار اموال تملیکی در همدان بازدید کردند.

رییس کل دادگستری استان همدان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: پیش از بازدید پرونده های مربوط به املاک تملیکی چه در تعزیرات و چه دستگاه قضایی مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و احکامی نیز امروز برای پرونده های موجود در دادگستری صادر شد.

محمدرضا عدالتخواه با بیان اینکه تعزیرات هم در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده است، افزود: در حوزه املاک تملیکی پرونده ای بلاتکلیف و رها شده نداریم، هرچند درباره برخی پرونده ها با توجه به روند اداری ـ قضایی که دارند باید زمان مربوطه آن هم سپری شود.

وی افزود: در حال حاضر روند خرید فروش این املاک، به شکل متمرکز در سطح کشور و نه در سطح استان به مزایده گذاشته می شود و شخص برنده پس از واریز هزینه به خزانه و با احراز شرایط حضور کار خود را پیش می برد.

رییس کل دادگستری استان همدان درباره برخی اموال از جمله دخانیات که قابلیت استفاده ندارند، هم عنوان کرد: این اموال پس از تعیین تکلیف نهایی امحاء می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده املاک تملیکی بلاتکلیف در همدان نداریم

پرونده املاک تملیکی بلاتکلیف در همدان نداریم