مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-23بين الملل

ارتش چین: از دریا و آسمان با دقت تحرک ناو آمریکا را زیر نظر داریم


ارتش چین اعلام کرده که با رهگیری ناوشکن آمریکا در تنگه تایوان، از دریا و هوا به طور کامل تردد این کشتی جنگی را زیر نظر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش ارتش چین در این زمینه اعلام کرد که آمریکا با اعزام ناو شکن موشک انداز یو اس اس میلوس به تنگه تایوان، ثبات منطقه را تهدید می کند.

 سخنگوی مرکز فرماندهی شرق چین در این زمینه گفت که ارتش این کشور ناوها و جنگنده های خود را برای رهگیری و نظارت دقیق کشتی جنگی آمریکا به منطقه اعزام کرده است.

 سخنگوی مرکز فرماندهی شرق چین در ادامه گفت که نیروهای این کشور  به هرگونه اقدام تحریک  آمیز آمریکا در منطقه با قدرت پاسخ می دهند.

 ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که ناوشکن موشک انداز میلیوس روز سه شنبه با عبور از تنگه تایوان، وارد دریای جنوبی چین شده است.

در این بیانیه ادعا شده است که حرکت کشتی های آمریکایی در عبور از تنگه تایوان و در دریای جنوبی چین، فعالیتی روتین و معمول بوده و با هدف اعمال حقوق مشروع آزادی ناوبری در تمام آب های آزاد جهان انجام شده است.

نیروی دریایی آمریکا در این باره مدعی شد: عبور این کشتی از تنگه تایوان، نشان دهنده تعهد آمریکا به تردد امن اقیانوس های هند و آرام  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش چین: از دریا و آسمان با دقت تحرک ناو آمریکا را زیر نظر داریم

ارتش چین: از دریا و آسمان با دقت تحرک ناو آمریکا را زیر نظر داریم