مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 14:002021-11-23سياسي

انباشت کالاهای اساسی در گمرکات بزرگترین خیانت به مردم است


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: انباشت کالاهای اساسی در گمرکات بزرگترین خیانت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز سه شنبه عملکرد شرکت عمران شهر سهند و نیز مشکلات این شهر با حضور محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که امام جمعه شهر جدید سهند، شهردار، اعضا شورا و مدیرعامل شرکت عمران سهند حضور داشتند حجت الاسلام میر تاج الدینی پیشرفت های سهند در زمینه های مختلف را قابل توجه دانست و گفت: تأمین وتولید مسکن از اولویت های دولت جدید است که شهر سهند پیشتار بوده و عملکرد آن قابل تقدیر است.

وی افزود: تولید مسکن در دولت جدید 4 برابر مسکن مهر است که در صورت وقوع این اتفاق مهم مشکل حاشیه نشینی و بافت های فرسوده که از معضلات اساسی جامعه است حل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، حجت الاسلام تاج الدینی با اشاره به رشد اقتصادی که از قبل ساخت مساکن نهضت ملی اتفاق خواهد افتاد گفت: با ساخت این تعداد مسکن 180 صنف فعال شده و به موضوع اشتغال و رفع بیکاری نیز کمک خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه با همدلی، همراهی و همت موجود در سهند می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد گفت: مشکل آب شرب شهر سهند ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت کالاهای اساسی در گمرکات بزرگترین خیانت به مردم است

انباشت کالاهای اساسی در گمرکات بزرگترین خیانت به مردم است