مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 14:052021-11-23سياسي

حجت الاسلام امرودی: شبیه خوانی در جهان شبیه ندارد


رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار شبیه خوانان با مدیران فرهنگی هنری شهر تهران که سه شنبه دوم آذرماه در تالار وحدت برگزار شد، گفت: - شبیه خوانی در جهان شبیه ندارد و ارزش های اخلاقی را به خوبی به مخاطبانش منتقل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، نشست روایت عاشقی ، دیدار صمیمانه شبیه خوانان با مدیران فرهنگی هنری شهر تهران به همراه رونمایی از سایت تخصصی کانون کهربای تعزیه فرهنگ سرای اخلاق و محصول تولیدی آموزش شبیه خوانی سه شنبه دوم آذرماه در تالار وحدت برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام میثم امرودی رییس و معاونان سازمان فرهنگی هنری، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و محمود شالویی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از پیشکسوتان هنر تعزیه مانند داوود فتحعلی بیگی، میرزا ابوالفضل منبت کار، سید محسن هاشمی، مجید خسروآبادی، سید حسن گل ختمی، عباس صالحی، مهدی صیادی، احمد عزیز، هادی عسگری، مرتضی صفاریان، سید کاظم جده خواه و جواد پاک نژاد حضور داشتند.

فتحعلی بیگی: حمایت ها از تعزیه کافی نیست و باید بنیادی برای آن تأسیس شود داوود فتحعلی بیگی از پیشکسوتان هنر تعزیه نخستین سخنران نشست بود که عنوان کرد: هنر تعزیه بیش از 300 سال سابقه دارد و افرادی که اینجا نشسته اند، از دوران طفولیت با این هنر مأنوس بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام امرودی: شبیه خوانی در جهان شبیه ندارد

حجت الاسلام امرودی: شبیه خوانی در جهان شبیه ندارد