مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 15:002021-11-23ورزشي

چرا میثاقی «عادل» نشد؟


«گل سرسبد تولیدات عادل «نود» بود؛ برنامه ای که باکس مخصوص آن در دوشنبه شب ها به فوتبال برتر هبه شد اما مدت ها پس از این حاتم بخشی بزرگ به جرات می توان گفت محمدحسین میثاقی هرگز جای خالی فردوسی پور را پر نکرد.

- گل سرسبد تولیدات عادل نود بود؛ برنامه ای که باکس مخصوص آن در دوشنبه شب ها به فوتبال برتر هبه شد اما مدت ها پس از این حاتم بخشی بزرگ به جرات می توان گفت محمدحسین میثاقی هرگز جای خالی فردوسی پور را پر نکرد.

گروهی از ابتدا این میز و صندلی را حق او ندانستند و دل به دلش ندادند، آنهایی هم که پیگیر کار ماندند، به تدریج نومید شدند.

میثاقی آن زبان بران و بی واهمه عادل را ندارد و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: سازمان صداوسیما در دوران مدیریتی جدید سعی کرده تصویری از خودش ارائه بدهد که حاکی از پیگیری مطالبات مردمی است.

شاید یکی از بارزترین جلوه های این تغییر، بازتاب اعتراض اخیر مردم اصفهان به خشکی زاینده رود در بخش های خبری و تحلیلی تلویزیون بود.

به این ترتیب به نظر می رسد قرار است تحولات مدیریتی نمودهای عینی هم پیدا کند و این مساله هواداران فوتبال را خوشبین تر از قبل کرده تا عادل فردوسی پور هم روی آنتن زنده تلویزیون برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا میثاقی «عادل» نشد؟

چرا میثاقی «عادل» نشد؟