مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 16:002021-11-23اقتصادي

رشد 57 درصدی سفرهای دریایی در بنادر مسافری هرمزگان


مدیربنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از جابجایی بیش از یک میلیون و 200 هزار مسافر و گردشگر در بنادر مسافری مرکز استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید رضا محمد حسینی امروز اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیون و 200 هزار مسافر و گردشگر در بنادر مسافری استان جابجا شده اند که عمده آن از بندر شهید حقانی بندرعباس بوده است.

وی افزود: این میزان نسبت به سال گذشته که متاثر از شیوع ویروس کرونا شاهد محدودیت و ممنوعیت تردد بوده ایم، رشد57 درصدی را نشان می دهد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته با اپیدمی ویروس کرونا و نیز مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مراقبتی، تردد بین جزایر مرکز هرمزگان با محدودیت های همراه بود.

محمدحسینی با تاکید بر اینکه رعایت ضوابط و دستور العمل های بهداشتی کرونا همواره در دستور کار قرار دارد، گفت: تردد در بنادر مسافری مرکز هرمزگان مستلزم  استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر شهید حقانی و بندر هرمز از بنادر مسافری زیر مجموعه بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان هستند که سالانه پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران به مقصد جزایر قشم، هرمز و لارک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 57 درصدی سفرهای دریایی در بنادر مسافری هرمزگان

رشد 57 درصدی سفرهای دریایی در بنادر مسافری هرمزگان