مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 16:352021-11-23سياسي

مردم نباید از معاملات خود در آینده نگرانی داشته باشند


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیرامون ماده 29 قانون راهنمایی و رانندگی در زمینه ثبت رسمی خودرو، با تاکید بر اینکه مردم نباید از روابط و معاملات خود در آینده نگرانی داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن بابایی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با روسای کانون سردفتران و دفتریاران سراسر کشور، از تهیه نامه ای از مشکلات و چالش های موجود در دفاتر اسناد رسمی برای ریاست قوه قضاییه خبر داد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در آیین نامه دفاتر اسناد رسمی، گفت: پیشنهادات اصلاح آیین نامه ارائه و مواردی که از سوی کانون سردفتران و دفتریاران اعلام شده، مدنظر قرار گرفته است تا آیین نامه اصلاح و کار تسهیل شود.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن دعوت از کانون سردفتران برای ارائه نظرات در خصوص تنقیح قوانین، بر لزوم انتشار آرای شورای عالی ثبت تأکید کرد.

بابایی پیرامون ماده 29 قانون راهنمایی و رانندگی در زمینه ثبت رسمی خودرو، با تاکید بر اینکه مردم نباید از روابط و معاملات خود در آینده نگرانی داشته باشند، گفت: قصد ما این است که واقعیت روشن شود.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه معتقدم باید از ظرفیت دفاتر به نحو احسن استفاده شود، بر تشکیل کمیته های پژوهشی، برون سپاری و فناوری تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نباید از معاملات خود در آینده نگرانی داشته باشند

مردم نباید از معاملات خود در آینده نگرانی داشته باشند