مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 16:402021-11-23سياسي

عیار ولایتمداری عمل به توصیه های رهبری است


امام جمعه کازرون تاکید کرد که عیار ولایت مداری با انجام توصیه ها و عمل به تاکیدات رهبر معظم انقلاب قابل سنجش و ارزیابی است.

- حجت الاسلام محمد صباحی در جلسه بسیج اصناف شهرستان کازرون که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، یکی از دستاوردهای بزرگ بسیج را، پذیرش عمومی این نهاد انقلابی دانست و گفت: این پذیرش و حتی مطالبه عمومی که نسبت به بسیج است، در دیگر اقشار نداریم.

امروز اگر مسئولی بخواهد خود را مردمی و پرتلاش معرفی کند، عنوان بسیجی را برای خود انتخاب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه ناحیه کازرون، صباحی اضافه کرد: در کنار دستاوردهای بسیج ازجمله در حوزه های علمی، اجتماعی، فرهنگی و محرومیت زدایی، بسیج نام مقدسی در ادبیات ما دارد و مردم خدشه ای در این خصوص نسبت به آن ندارند.

چراکه بسیج از توده مردم تشکیل شده و جدا از مردم نیست.

شاید بقیه اقشار خود را خادم مردم معرفی کنند اما بسیج خود مردم است که کارنامه ای درخشان، مسیری مشخص و رهبری بیدار، هوشیار و مقتدر دارد.

امام جمعه کازرون با مقایسه وضعیت کنونی نظام اسلامی با صدر اسلام و کشورهای همسایه، امتیاز و ویژگی نظام ما را داشتن بسیج عنوان و اضافه کرد: امروز رهبر انقلاب در نصف خطی می فرمایند که خوب است کسانی که بخاطر کرونا دچار آسیب اقتصادی شده اند، مورد همدلی و مواسات قرار بگیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیار ولایتمداری عمل به توصیه های رهبری است

عیار ولایتمداری عمل به توصیه های رهبری است