مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-23سياسي

بسیج فرهنگ شهادت را در جامعه جاری می کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بسیج منبعث از نگاه توحیدی به این عالم است و فرهنگ شهادت را در جامعه جاری و ساری می کند.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر سه شنبه در یادواره شهدا دانشگاه منابع طبیعی گرگان با تاکید بر اینکه شهید از اولیاء خاص خداوند است، اظهار کرد: شهید قبل از شهادت به مقام اولیاء خاص خداوند رسیده و شهادت جایزه اوست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بسیج فرهنگ شهادت را در جامعه جاری و ساری می کند، افزود: بسیج منبعث از نگاه توحیدی به این عالم است.

وی پیوند سه عامل را مساوی با شهادت و بسیجی بودن دانست و توضیح داد: اولین عامل مهم معنویت است اما منظور معنویتی است که فردی و صرفاً دنبال ذکر و نماز و ثواب شخصی نباشد.

گرزین با تاکید بر اینکه معنویت باید در خدمت به هدفی باشد و این هدف در وجود شهید و بسیجی نهفته است، تصریح کرد: شهدا زنده اند ولی عقل با حجاب انسان درک نمی کند ولی می شود از روی قرائن آن را درک کرد.

وی با بیان اینکه شهید معنویت را در هدفی متعالی قرار داده است، گفت: آن هدف معنویتی اجتماعی برای تمام بشریت و تاریخ دارد و فقط برای عشق و ثواب شخصی نیست.

وی عامل دوم را عقلانیت دانست و افزود: عقلانیت را شیعیان و اهل سنت از سر کلاس تفسیر درس امام باقر و صادق (ع) یاد گرفتند و میراث آن کتاب هایی است که امروز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج فرهنگ شهادت را در جامعه جاری می کند

بسیج فرهنگ شهادت را در جامعه جاری می کند