مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 17:502021-11-23ورزشي

کسب سه مدال طلا، نقره و برنز تکواندوکاران مردان ناشنوای ایران


کیلوگرم علیرضا شریفی منش در دور اول 24 بر 1 تکواندوکار اکوادور را شکست داد، در دور دوم  برابر حریف اوکراینی 25 بر 8 پیروز شد و در فینال با نتیجه 38 بر 37 حریف خود را شکست داد و به مدال طلا رسید.

- در وزن 58- کیلوگرم علیرضا شریفی منش در دور اول 24 بر 1 تکواندوکار اکوادور را شکست داد، در دور دوم  برابر حریف اوکراینی 25 بر 8 پیروز شد و در فینال با نتیجه 38 بر 37 حریف خود را شکست داد و به مدال طلا رسید.

  در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که در ایران در حال برگزاری است، تیم کیوروگی مردان ناشنوا در اوزان اول و سوم موفق به کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان که امروز سه شنبه دوم آذر در بخش کیوروگی مردان برگزار شد، در پایان اوزان اول و سوم علیرضا شریفی منش به مدال طلا، فردین قاسمی به نقره و امیرسالار امیری فرد به مدال برنز دست یافتند.

نتایج مسابقات به شرح زیر است: در وزن 58- کیلوگرم علیرضا شریفی منش در دور اول 24 بر 1 تکواندوکار اکوادور را شکست داد، در دور دوم برابر حریف اوکراینی 25 بر 8 پیروز شد و در فینال با نتیجه 38 بر 37 حریف خود را شکست داد و به مدال طلا رسید.

امیرسالار امیری فرد نیز در دور اول 27 بر 3 ورزشکار امارات را شکست داد، در دور دوم 31 بر 17 برابر حریف اوکراینی به پیروزی رسید و در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب سه مدال طلا، نقره و برنز تکواندوکاران مردان ناشنوای ایران

کسب سه مدال طلا، نقره و برنز تکواندوکاران مردان ناشنوای ایران