مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 18:252021-11-23سياسي

این کارمندان باید هر 72 ساعت تست کرونا با هزینه شخصی بدهند


کارمندان ادارات، کارگران و دانش آموزانی که کارت واکسن نداشته باشند برای فعالیت در ادارات، واحدهای تولیدی و صنعتی و نیز مدارس باید هر 72 ساعت تست پی سی آر با هزینه شخصی تهیه و ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با بیان اینکه خوشبختانه با اقدامات خوب دولت و پیگری های شبانه روزی رییس جمهور امروز واکسیناسیون عمومی به میزان قابل توجهی انجام می شود؛ افزود: متأسفانه عده ای حاضر به تزریق واکسن نیستند و این مسئله باعث می شود ما همچنان نگران شیوع بیماری و آغاز پیک ششم باشیم.

وی سپس با بیان اینکه در دو سال گذشته بسیاری از عزیزان خود را در اثر ابتلاء به درمان برای مقابله با بیماری کرونا به صحنه آمدند و تلاش کردند تا این ویروس ریشه کن شود و باعث شده تا امیدها برای مدیریت و کنترل بیماری افزایش یابد؛ از این رو قابل قبول نیست که عده ای بخواهند برخلاف مصلحت عمومی عمل کرده و سلامت جامعه را به خطر بیندازند.

رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس بر اساس شیوه نامه های بهداشتی خاطرنشان کرد: در برخی مدارس نگرانی هایی به دلیل کوچک بودن فضای کلاس ها و تعداد بالای دانش آموزان وجود دارد که لازم است مسئولان آموزش و پرورش در این خصوص تدابیر لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این کارمندان باید هر 72 ساعت تست کرونا با هزینه شخصی بدهند

این کارمندان باید هر 72 ساعت تست کرونا با هزینه شخصی بدهند