مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 18:352021-11-23سياسي

اختصاص 108 میلیارد تومان بودجه اختصاصی به 77 شهرداری خراسان رضوی


مدیرکل امور دفترشهری و شوراهای اسلامی استان خراسان رضوی از اختصاص 108 میلیارد تومان بودجه اختصاصی به 77 شهرداری خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از خلیل آباد، علیرضا خادم پیر در جلسه شورای اداری شهرستان خلیل آباد که با حضور امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فرماندهان نظامی وانتظامی  واعضاء شورای اداری و تامین  برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بودجه فعالیت های عمرانی به دو شهرداری خلیل آباد و کندر اختصاص داده شد که از این مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان مربوط به شهرداری خلیل آباد می باشد.

 وی با بیان اینکه 9 شهر جدید امسال به شهرهای استان خراسان رضوی افزوده شد گفت: با افزایش 9 شهرجدید تعداد شهرهای استان خراسان رضوی به 91 شهر افزایش یافته است.

خادم پیر ازاضافه شدن سه شهر جدید دیگر هم در ماه آینده به شهرهای استان خراسان  رضوی افزوده خواهد شد خبر داد و افزود: در مجموع شهرهای استان خراسان  رضوی  به 94  شهر خواهد رسید.

مدیرکل شهری و شورای اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه از 77 شهر قبلی که شهرداران خود را معرفی کرده اند، تاکنون 55 شهردار  در شهرهای مختلف انتخاب و ابلاغ آنان به امضای استاندار خراسان رضوی رسیده است و مدارک مابقی معرفی شدگان در دست بررسی نیز در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 108 میلیارد تومان بودجه اختصاصی به 77 شهرداری خراسان رضوی

اختصاص 108 میلیارد تومان بودجه اختصاصی به 77 شهرداری خراسان رضوی