مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 19:452021-11-23سياسي

رسانه های چاپی و غیر چاپی از آگهی های دولتی بهره مند می شوند


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تصمیمات اتخاذ شده، رسانه های چاپی و غیر چاپی از آگهی های دولتی بهره مند می شوند.

- ، فرشاد مهدی پور سه شنبه در جمع اهالی رسانه در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه ای در فعالیت های رسانه ای کشور است و تاریخ طولانی در این زمینه دارد.

وی بر لزوم شناسایی مسائل و مشکلات حوزه رسانه تاکید کرد و ادامه داد: برخی از مسائل و مشکلات حوزه رسانه که عنوان شده ناشی از موقعیت خاص استانی و برخی دیگر نیز مربوط به مسائل عمومی کشور است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تأمین کاغذ مورد نیاز رسانه ها افزود: این موضوع در حیطه کاری معاونت مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد نیست ولی پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

وی یکی از مهمترین دلایل مشکل کاغذ را محدودیت های ارزی عنوان کرد و ادامه داد: راهکارهای لازم برای استفاده از ظرفیت واردات و اختصاص یارانه ها برای کاغذ دنبال می شود و همه سناریوها در حال پیگیری است تا دغدغه فعالان رسانه کاهش یابد.

مهدی پور کاهش رسانه های چاپی و عدم چاپ در روزهای پنجشنبه خبر داد و افزود: با اصلاح آگهی های دولتی قرار است همه رسانه های چاپی و غیر چاپی از آگهی های دولتی بهره مند و به این وسیله از آنها حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های چاپی و غیر چاپی از آگهی های دولتی بهره مند می شوند

رسانه های چاپی و غیر چاپی از آگهی های دولتی بهره مند می شوند