مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 20:002021-11-23فرهنگي

سلطان الذاکرین چهره ماندگار جهان اسلام است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سلطان الذاکرین در نشان دادن عمق ارادت به ساحت سیدالشهدا (ع) چهره ماندگار و جاودانه جهان اسلام است.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سلطان الذاکرین در نشان دادن عمق ارادت به ساحت سیدالشهدا (ع) چهره ماندگار و جاودانه جهان اسلام است.

عبدالله بحرالعلومی دوم آذر در گرامیداشت پنجمین سالگرد درگذشت سلیم موذن زاده اردبیلی در محل آرامگاه این شخصیت برجسته عالم مداحی اظهار کرد: سال هاست که خانواده موذن زاده با نوای ملکوتی خود به نشر و گسترش اندیشه های نورانی مکتب اسلام و اهل بیت شهره آفاق هستند و در این بین رسالت عظیم این خانواده انتقال مواریث معنوی و ارزشی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سلیم موذن زاده که با الهام از پدر و اجداد خود حنجره اش را وقف امام حسین (ع) کرده بود به یک شخصیت فاخر در جهان اسلام و حتی دنیا بدل شده است و قطعا گنجینه عظیمی از آثار ارزشمند او برای همه بشریت به یادگار خواهد ماند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: آنهایی که در دامن ائمه اطهار (ع) به برجستگی های هنری، فرهنگی و مبانی اعتقادی شهرت پیدا کرده اند، همواره سعی بر نشر و گسترش این گنجینه فاخر و عظیم را داشته و تلاششان با نوآوری و خلاقیت در تولید آثار از آنها چهره ای بی بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطان الذاکرین چهره ماندگار جهان اسلام است

سلطان الذاکرین چهره ماندگار جهان اسلام است