مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 21:152021-11-23سياسي

حرف های ضرغامی با پیشکسوتان


عزت الله ضرغامی 90 روز پس از استقرار در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با گروهی از پیشکسوتان میراث فرهنگی دیدار کرد و از حال وخیم آثار تاریخی و اصلاح ساختار بودجه میراث فرهنگی سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از همان روزهای ابتدای مسؤولیت، دیدارهایی با فعالان گردشگری و سرمایه گذاران داشت، اما هنوز با بدنه کارشناسی میراث فرهنگی به ویژه باستان شناسان که در دهه های گذشته به واسطه شیوه مدیریت و سیاستگذاری ها، مهجور مانده و به انزوا کشیده شده اند، دیداری نداشت که این موضوع مورد نقد واقع شده بود.

ضرغامی سرانجام 90 روز پس از استقرار در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و گردشگری با جمعی از استادان و پیشکسوستان میراث فرهنگی، مرمت و معماری و باستان شناسی دیدار کرد.

مهدی حجت، از مدیران ارشد میراث فرهنگی و بنیانگذار سازمان میراث فرهنگی و پیروز حناچی، شهردار پیشین تهران نیز در این جمع حضور داشتند.

ضرغامی از استادان و پیشکسوتانی که در این نشست حاضر شدند، تشکر کرد و گفت: میراث فرهنگی شناسنامه کشور است و شما بزرگان و اساتید، سرمایه بزرگ ما هستید.

او با بیان این که میراث فرهنگی ما درحال نابودی است و باید به آن توجه شود، اظهار کرد: در سه ماه گذشته که جلسات مختلفی تشکیل دادم و در این مدت به مکان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های ضرغامی با پیشکسوتان

حرف های ضرغامی با پیشکسوتان