مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 04:302021-11-24سياسي

علت ایجاد طعم و بو در آب شرب سنندج


تغذیه گرایی در سد قشلاق زمینه ساز ایحاد طعم و بو در آب شده و اصلی ترین مأموریت آبفا در حال حاضر ارتقای کیفیت آب شرب سنندج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مهندس علیرضا تخت شاهی، روز گذشته در جمع اعضای کمپین مطالبه آب شرب شهر سنندج اظهار کرد: از همه متخصصان؛ کارشناسان؛ اهالی فن و صاحبنظران و سازمان های مردم نهاد درخواست داریم تا شرکت آبفا را در پیگیری پروژه تامین هرچه سریعتر آب باکیفیت برای مردم سنندج یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه اصلیترین ماموریت آبفا در حال حاضر ارتقای کیفیت آب شرب سنندج است، گفت: همانگونه که همگان می دانند تغذیه گرایی در سد قشلاق زمینه ساز ایحاد طعم و بو در آب شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با یادآوری آغاز پروژه انتقال آب از سد آزاد به سد قشلاق و پس از آن شروع پروژه انتقال آب از سد آزاد به مجتمع تصفیه خانه آب شرب سنندج گفت: امیدواریم این پروژه که به مدیریت شرکت آب و نیرو انجام می شود با تامین اعتبار لازم هرچه سریعتر بهره برداری برسد.

مهندس تخت شاهی با اشاره به مطالبه گری شهروندان و سازمان های مردم نهاد در این خصوص و نقش آن در توجه بیشتر به اجرای پروژه تامین آب باکیفیت در سنندج گفت: هدف از برگزاری بازدید کمپین نیز استفاده از پتانسیل آن است و امیدواریم اقداماتی که به صورت پایلوت برای ارتقای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت ایجاد طعم و بو در آب شرب سنندج

علت ایجاد طعم و بو در آب شرب سنندج