مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 04:302021-11-24اجتماعي

نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی را از خانه های مردم آغاز می کنیم


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اتوبوس «خانه داران کتاب خوان» را سفیر کتاب خوانی در خدمت شهروندان و اقدامی برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه معرفی کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اتوبوس خانه داران کتاب خوان را سفیر کتاب خوانی در خدمت شهروندان و اقدامی برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه معرفی کرد.

رسول جوانعلی آذر در آیین افتتاح اتوبوس کتاب که در محل فرهنگسرای الغدیر برگزار شد گفت: دغدغه فرهنگی در قالب رشد سرانه مطالعه، جزو اولویت های اصلی سازمان بوده و در این راستا از هر ایده جدید و خلاقانه ای استقبال می کنیم.

وی با طرح این موضوع که در طراحی های فرهنگی به دنبال گسترش فرهنگ مطالعه در میان همه اقشار و صنوف هستیم، افزود: اتوبوس خانه داران کتاب خوان با هدف پوشش بانوان خانه دار، شهروندان دارای محدودیت خروج از منزل و آینده سازان جامعه، طراحی و تجهیز شده و گروه هدف این کتابخانه سیار، بر شهروندان متمرکز شده است.

جوانعلی آذر با قدردانی از دست اندرکاران این اتوبوس اظهار کرد: برنامه های متنوع کتاب خوانی در راستای افق بلندمدت شورای اسلامی و شهرداری در حال طراحی است که در آینده نزدیک از این برنامه ها رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی را از خانه های مردم آغاز می کنیم

نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی را از خانه های مردم آغاز می کنیم