مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-24اقتصادي

کاهش نرخ بیکاری اولویت اصلی هرمزگان است/برای افزایش آمار قبولی کنکور برنامه داریم


رتبه نخست بیکاری و رتبه نخست شاخص فلاکت و بسیاری از شاخص های دیگر دستاورد دولت تدبیر و امید است که باید برای آن به دنبال راهکار باشیم و پروژه های مولد اقتصادی تنها راه برون رفت از شرایط فعلی است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار همزگان گفت: رتبه نخست بیکاری و رتبه نخست شاخص فلاکت و بسیاری از شاخص های دیگر دستاورد دولت تدبیر و امید است که باید برای آن به دنبال راهکار باشیم و پروژه های مولد اقتصادی تنها راه برون رفت از شرایط فعلی است.

مهدی دوستی در نشست با اعضای شورای اسلامی هرمزگان و رؤسای شورای اسلامی شهرستان ها، با بیان اینکه منابع مالی در کشور و اساسأ در همه جای دنیا محدود و نیازها نامحدود است، اظهار کرد: در کشور چند هزار پروژه عمرانی نیمه تمام داریم که تکمیل پروژه های عمرانی کشور به بیش از 750 هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد.

وی افزود: ما یا باید مثل 40 سال گذشته و به صورت قطره چکانی به پروژه های عمرانی مختلف منابع تزریق کنیم که تکمیل هر کدام با وضعیت منابع تخصیصی، ممکن است چندین سال طول بکشد و یا اینکه تلاش کنیم اعتبارات را برای پروژه های مولد در شهرستان ها تخصیص دهیم که مسئله اشتغال را حل کنیم.

دوستی، گفت: استان هرمزگان مسیری را در 40 سال گذشته است طی کرده که شرایط فعلی به خوبی مبین اوضاع استان است و مجموعه انتظاراتی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ بیکاری اولویت اصلی هرمزگان است/برای افزایش آمار قبولی کنکور برنامه داریم

کاهش نرخ بیکاری اولویت اصلی هرمزگان است/برای افزایش آمار قبولی کنکور برنامه داریم