مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 04:552021-11-24سياسي

بعضی از مشکلات بوستان های بندرعباس ریشه چندین ساله دارد


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: بعضی از مشکلات بوستان های شهری ریشه چندین ساله دارد و تحول در فضای سبز و اصلاح زیر ساخت ها شهری نیازمند عزم جدی است.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: بعضی از مشکلات بوستان های شهری ریشه چندین ساله دارد و تحول در فضای سبز و اصلاح زیر ساخت ها شهری نیازمند عزم جدی است.

مصطفی خادم صبح امروز (سوم آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: نیروهای خدوم سازمان جهادگرانه تلاش می کنندولی بعضی از مشکلات بوستان های شهری ریشه چندین ساله دارد و تحول در فضای سبز و اصلاح زیر ساخت ها شهری نیازمند عزم جدی است .

وی بیان کرد: برنامه های خوبی را در راستای تحول فضای سبز شهری در نظر گرفته ایم که مطمئنا با حمایت و نگاه ویژه ای که از سوی شهردار به فضای سبز وجود دارد،شاهد تحول در این حوزه خواهیم بود.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم سازمان و مناطق شهری در راستای رفع مشکلات و نواقص بوستان ها تمام تلاش خود را خواهند نمود و با این رویکرد در آینده نزدیک شاهد رفع نواقص در بوستان ها خواهیم بود و مشکلات به حداقل ممکن خواهد رسید.

خادم عنوان کرد: مشارکت و احساس تعلق خاطر به محیط شهری و اموال عمومی یک وظیفه همگانی است و احاد مردم وظیفه حفظ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی از مشکلات بوستان های بندرعباس ریشه چندین ساله دارد

بعضی از مشکلات بوستان های بندرعباس ریشه چندین ساله دارد