مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 05:452021-11-24اقتصادي

تصفیه خانه قیطریه مجهز به نانوحباب شد


مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان از اجرای موفق سامانه نانوحباب تولید شده در قیطریه به عنوان یکی از تصفیه خانه های شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عارف دادگستر، مدیرعامل این شرکت فناور با بیان اینکه بیش از یک سال قبل، اجرای پایلوت هوادهی با نانوحباب در تصفیه خانه قیطریه را شروع کردیم، گفت: آزمایش های متعددی روی پساب های این تصفیه خانه برای بررسی عملکرد سیستم نانوحباب توسط آزمایشگاه معتمد شرکت آب و فاضلاب انجام شد و در نهایت این فناوری مورد تایید شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت.

دادگستر افزود: در حال حاضر سیستم های هوادهی در تصفیه خانه ها وارداتی بوده و علاوه بر مشکلات تحریم، هزینه سنگینی برای تعمیر و نگهداری به تصفیه خانه ها تحمیل می کند.

این فناوری بومی می تواند به حل این مشکل کمک شایانی کند و از آن می توان به عنوان انقلابی در حوزه آب و پساب در داخل کشور یاد کرد.

ما در آزمایش های انجام شده موفق شدیم با همان مقدار گاز مصرفی پیشین و با استفاده از فناوری نانوحباب، عملکرد گندزدایی را دو برابر افزایش دهیم که دلیل این امر افزایش سطح اکسیژن آب و فعالیت بیشتر میکرواورگانیسم ها است.

مدیر عامل این شرکت فناور، مهمترین مزیت های هوادهی توسط ژنراتورهای نانوحباب را افزیش قابل توجه میزان اکسیژن محلول و توزیع یکنواخت آن در اعماق، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه قیطریه مجهز به نانوحباب شد

تصفیه خانه قیطریه مجهز به نانوحباب شد