مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-24اقتصادي

تا 90 درصد تخفیف در بلک فرایدی را از دست ندهید


بلک فرایدی؛ نام حراجی بزرگ و شگفت انگیز جهانی است که شاید در چند سال اخیر و با بالا رفتن تقاضای خرید اینترنتی بارها و بارها به گوشتان خورده باشد که قرار است در این مطلب با بلک فرایدی و نحوه خرید از سایت های سراسر دنیا آشنا شوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام چارسوق، 5 آذر ماه 1400 را به عنوان تاریخ بلک فرایدی و جمعه سفید آمازون امارات فراموش نکنید بلک فرایدی یا جمعه سیاه چه روزی است؟ بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه که از کشور آمریکا آغاز شد دقیقا آخرین جمعه ماه نوامبر و فردای روز شکرگزاری است که روز بزرگی برای فروشنده ها و خریداران می باشد و رفته رفته این موضوع به حدی فراگیر شد که به سراسر دنیا رسید و اکنون همه کشورها در بلک فرایدی شرکت می کنند و تخفیف های این روز به اندازه ای زیاد است که مردم حاضرند از روی یکدیگر رد شوند تا سریعتر خود را به کالای مورد نظر برسانند و آن را خریداری کنند چرا که بسیاری از کالاها تا 90 درصد هم تخفیف دارند! فقط کافیست نام بلک فرایدی یا جمعه سیاه را در گوگل جستجو کنید و تصاویر شلوغی فروشگاه های آمریکا و دیگر کشورها را ببیند.

اما شاید با خود بگویید که این موضوع برای ما که در ایران هستیم چه نفعی دارد و چرا باید در مورد این روز بدانیم؟ حتما شما هم بدتان نمی آید که می توانستید در یکی از کشورهای خارجی باشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 90 درصد تخفیف در بلک فرایدی را از دست ندهید

تا 90 درصد تخفیف در بلک فرایدی را از دست ندهید