مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-24ورزشي

ووشوکاران 32 استان آماده پیکارهای انتخابی تیم ملی در قشم می شوند


590 ووشوکار مرد و زن به منظور شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی و انتخابی بازی های آسیایی هانگژو از 32 استان کشور از ششم آذر ماه وارد قشم می شوند تا مسیر آبی ابریشم را تا چین تکرار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: در این مسابقات 350 ورزشکار مرد و 240 ورزشکار زن در دو بخش تالو و ساندا و از ششم تا سیزهم آذرماه به مصاف هم می روند تا نفرات برتر به عنوان گزینه های اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک آسیایی انتخاب شوند.

جلیل حق گویان با بیان اینکه این مسابقات، بزرگترین رویداد ورزشی در دوران پساکروناست، افزود: حضور ورزشکاران مختلف در جزیره قشم می تواند به رشد ورزش و همچنین آمادگی این جزیره برای برگزاری تورنومنت های گوناگون کمک کند.

وی بیان داشت: سه تیم نیز از مناطق آزاد قشم، کیش و ارس نیز در این مسابقات حضور دارند که تعداد تیم های شرکت کننده را به 35 عدد خواهد رساند.

مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برای راهیابی به مسابقات هانگژو 2022 چین، از ششم تا 13 آذرماه به میزبان منطقه آزاد قشم و در سالن دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/88050


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووشوکاران 32 استان آماده پیکارهای انتخابی تیم ملی در قشم می شوند

ووشوکاران 32 استان آماده پیکارهای انتخابی تیم ملی در قشم می شوند