مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:302021-11-24اجتماعي

نحوه تهویه کلاس های درس در ایام سرما


سخنگوی وزارت آموزش وپرورش در امر بازگشایی مدارس درباره چگونگی تهویه فضای کلاس های درس در ایام سرد سال و در مناطق سردسیر توضیح داد و گفت: در مناطق سردسیر که مدارس از سیستم گرمایشی استفاده می کنند این گونه است که باید هر یک ساعت 10 دقیقه در و پنجره های کلاس .

- سخنگوی وزارت آموزش وپرورش در امر بازگشایی مدارس درباره چگونگی تهویه فضای کلاس های درس در ایام سرد سال و در مناطق سردسیر توضیح داد و گفت: در مناطق سردسیر که مدارس از سیستم گرمایشی استفاده می کنند این گونه است که باید هر یک ساعت 10 دقیقه در و پنجره های کلاس را باز بگذارند تا هوا جریان پیدا کرده و تهویه شود.

علیرضا کمریی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذرماه اظهار کرد: از مدرسه انتظار داریم فاصله گذاری فیزیکی را انجام و در صورت تراکم جمعیت، دانش آموزان را گروه بندی کرده و سپس روزهای حضور دانش آموزان در طول هفته را به خانواده ها اطلاع دهد.

وی با اشاره به عدم فعالیت بوفه های مدارس نیز گفت: اگر دانش آموزان مایل اند خوراکی و یا غذایی مصرف کنند باید ازمنزل با خود بیاورند و بطری آب نیز به همراه داشته باشند.

سخنگوی وزارت آموزش وپرورش در امر بازگشایی مدارس درباره تهویه فضای کلاس در فصل سرما گفت: تهویه فضا، بعد از فاصله گذاری اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تهویه کلاس های درس در ایام سرما

نحوه تهویه کلاس های درس در ایام سرما