مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-24سياسي

ساختار شورای شهر بندرعباس باید متحول شود/ نیاز به کمیسیون بافت فرسوده داریم


کمیسیون های ویژه ای در زمینه ساماندهی بافت های فرسوده و مناطق کم برخوردار، ساماندهی ساحل، صنایع، سرمایه گذاری و محیط زیست با توجه به نیاز شهر بندرعباس در دستور کار شورای اسلامی شهر بندرعباس قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد صبح امروز در نشست شورای این شهر اظهار کرد: باید ساختار موجود در شورای شهر بندرعباس متحول شود تا این شورا بتواند اقدامات اثربخش و اساسی و ماندگار به نفع شهر و شهروندان انجام دهد.

وی ضرورت این تغییر را در دو بخش ساختار اداری و فیزیکی برشمرد و عنوان داشت: در کمیسیون های شورای شهر بندرعباس در  شرایط فعلی کمتر طرح و ایده ای برای بهبود و تحول فعالیت ها مطرح می شود.

عضو شورای شهر بندرعباس، پرورش هر نوع ایده ای برای توسعه شهر را نیازمند پژوهش، اهمیت دهی و پیگیری آن ایده عنوان کرد و بیان داشت: اگر بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی ، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی شهر با کار مطالعاتی ، پژوهشی و تبادل نظر تخصصی همراه نباشد، از دقت لازم برخوردار نخواهد بود و چشم انداز آینده گری به صورت اصولی و دقیق در آن لحاظ نخواهد شد.

کناری نژاد گفت: در اجرای پروژه ها باید اولویت های شهر مد نظر قرار گیرد تا بودجه مصروف پروژه های غیرضروری نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار شورای شهر بندرعباس باید متحول شود/ نیاز به کمیسیون بافت فرسوده داریم

ساختار شورای شهر بندرعباس باید متحول شود/ نیاز به کمیسیون بافت فرسوده داریم