مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-24سياسي

مرثیه ای بر جلسات بی حاصل مسئولان/ تکلیف مصوبه فراموش شده چیست؟


بیش از یک ماه از جلسه 21 مهر ماه استانداری در خصوص تعیین تکلیف بزرگ ترین کارخانه مخابرات راه دور ایران می گذرد اما دریغ از اینکه حتی یکی از 13 دستگاه ارشد حاضر در جلسه به وظایف محول شده عمل کرده باشند و حیرت انگیزتر آنکه حتی فراموش کرده اند اصلا چنین جلسه ای برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرماه 1400، یک روز پیش از سفر رییس جمهور به استان فارس،  جلسه ای در استانداری با حضور 13 مسئول ارشد استان جهت تعیین تکلیف بدهی های کارخانه آی تی آی با قید خیلی فوری برگزار  و طبق صورت جلسه رسمی، وظایف هر دستگاه با فرجه زمانی که بطور تقریبی یک ماه برای هر دستگاه بود، مشخص شد.

این وظایف شامل اقدامات اساسی بود که به پرداخت دیون کارخانه و مطالبات کارگران و ایجاد بستر برای بازگشت کارخانه آی تی آی به تولید منتهی میشد.

اکنون که یبش از یک ماه از  جلسه مذکور میگذرد علی القاعده بخش وسیعی از  این اقدامات باید پایان یافته و موضوع تعیین تکلیف کارخانه آی تی آی پس از سالها سرگردانی چندین مرحله پیش افتاده باشد.

معیشت 1300 کارگر، مطالبات دو بانک کشور، احیای بزرگترین کارخانه مخابرات راه دور ایران بسته به خروجی جلسه و عمل کردن دستگاه های مسئول به وظایفی بود که در جلسه خیلی فوری استانداری مشخص گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرثیه ای بر جلسات بی حاصل مسئولان/ تکلیف مصوبه فراموش شده چیست؟

مرثیه ای بر جلسات بی حاصل مسئولان/ تکلیف مصوبه فراموش شده چیست؟