مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-24اقتصادي

اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده ورود سرمایه گذار


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده برای سرمایه گذاری بخشی خصوصی است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده برای سرمایه گذاری بخشی خصوصی است.

منصور ستوده گفت: مجوز تخصیص پساب به میزان سه میلیون متر مکعب در سال برای منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد از وزارت نیرو دریافت شده و مطالعات مربوط به این موضوع در سال 1399 به اتمام رسیده است.

وی با بیان این اینکه این طرح آماده برای سرمایه گذاری بخشی خصوصی در اجرای خط انتقال به طول حدود 21 کیلومتر از محل نیروگاه خواهد بود، تصریح کرد: از دیگر پروژه های شرکت آب منطقه ای همدان در شهرستان فامنین می توان به مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در این شهرستان اشاره کرد که در همین رابطه در این شهرستان در نیمه نخست سال جاری تعداد پنج حلقه چاه غیرمجاز مسدود و تعداد 26 دستگاه کنتور هوشمند نصب و 25 چاه فاقد پروانه نیز در این بازه زمانی تعیین تکلیف شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان همچنین با اشاره به وضعیت پیش روی طرح آبرسانی به ملایر از سدکلان افزود: در همین رابطه برای تکمیل خط بین مخازن شهر بطول سه کیلومتر، اقداماتی مانند خرید لوله و اتصالات، اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده ورود سرمایه گذار

اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده ورود سرمایه گذار