مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-24اجتماعي

شعبه ویژه بررسی جرایم زیست محیطی در دادگستری استان مرکزی تشکیل شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از ایجاد شعبه ویژه بررسی جرایم زیست محیطی در دادگستری استان خبر داد.

- رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه با دستور دادستان استان مرکزی، شعبه ویژه بررسی جرائم زیست محیطی در دادگستری استان تشکیل شد، اظهار کرد: تعیین شعبه ای ویژه برای رسیدگی به تخلفات زیست محیطی اقدامی مناسب برای کاهش و پیشگیری ازعوامل مخرب و آلاینده محیط زیست و همچنین جلوگیری از هرگونه آسیب به طبیعت و حیات وحش است.

  وی افزود: به این منظور در رایزنی و هماهنگی با ربیع اله قربانی دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی، موضوع تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلف های زیست محیطی مطرح و مورد موافقت واقع شد و منبعد تمام پرونده های محیط زیست بصورت تخصصی در شعبه 5 دادسرای عمومی و انقلاب اراک  مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

میرزایی تصریح کرد: با توجه به تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم محیط زیستی و اشراف کامل قضات به جرائم زیست محیطی، به طور حتم روند رسیدگی به پرونده های این حوزه با سرعت بیشتری پیش رفته و موجب کاهش اطاله دادرسی خواهد شد.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با قدردانی از مواضع و آرای قاطعانه مراجع قضایی استان در برابر تخلفات محیط زیستی، افزود: حمایت و همراهی دستگاه قضایی استان در ایجاد شعبه تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه ویژه بررسی جرایم زیست محیطی در دادگستری استان مرکزی تشکیل شد

شعبه ویژه بررسی جرایم زیست محیطی در دادگستری استان مرکزی تشکیل شد